Contrast

Kwaliteit bij Viattence

Kwaliteit van zorg wordt gevormd door de relatie tussen de cliënt of bewoner, zijn of haar naasten en onze zorgprofessionals. Dat is de basis van het kwaliteitsmanagement van Viattence. Het kwaliteitsmanagementsysteem van Viattence is gevormd vanuit visie, vakkundigheid en vindingrijkheid van de medewerkers van Viattence.

Beelden van Kwaliteit is daarin een belangrijk wetenschappelijk onderbouwd instrument. Daarnaast hebben we verschillende andere instrumenten die de kwaliteit van zorg meten. We maken de resultaten van onze zorgverlening daarmee inzichtelijk en we werken voortdurend aan verbeteren, zoals dat bij een lerende organisatie als Viattence hoort.

Viattence voldoet hiermee aan de eisen die het Kwaliteitskader Verpleeghuiszorg en het Kwaliteitskader wijkverpleging aan ons stellen. Viattence maakt ieder jaar een Jaar- kwaliteitsplan en na afloop van dat jaar een Jaar- kwaliteitsverslag om te laten zien hoe wij hebben gewerkt aan de kwaliteit van zorg.

Cookie instellingen

Onze website maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring. Wilt u de website bezoeken en cookies accepteren?
Lees ons privacy beleid.