Contrast

Complimenten en klachten

Complimenten

Viattence is op Zorgkaart Nederlandbeoordeeld met een 8.2. Daar zijn we natuurlijk erg blij mee! ZorgkaartNederland is de grootste ervaringssite voor de Nederlandse gezondheidszorg, waarop mensen hun ervaringen met de zorg delen. Wilt u ook uw ervaring delen? Heel graag! Laat een review achter via de website van ZorgkaartNederland en laat het de betrokken collega gerust weten. U tovert er waarschijnlijk een grote glimlach mee op het gezicht van onze collega's!

Laat hier uw review achter

Toch niet helemaal tevreden?

Bij Viattence vinden we een goede relatie met bewoners en cliënten erg belangrijk. We hechten dan ook veel waarde aan uw mening en ervaring. Toch kan het voorkomen dat u niet helemaal tevreden bent. Is dat het geval? Laat het ons weten! We horen het graag, zodat we gezamenlijk tot een oplossing kunnen komen. Ga gerust in gesprek met de betrokken (zorg)collega, de regiomanager of de Raad van Bestuur. Als u niet zelf uw klacht kunt indienen kan uw partner, wettelijk vertegenwoordiger, een familielid of mantelzorger namens u de klacht bij Viattence indienen. Om eventuele klachten zo adequaat, effectief en efficiënt mogelijk af te handelen, maken we onderscheid tussen algemene klachten en klachten met betrekking tot de Wet zorg en dwang.

Meer informatie over de klachtenprocedure algemene klachten

Meer informatie over de klachtenprocedure Wet zorg en dwang

Intern een misstand melden

Voor medewerkers die misstanden willen melden, werkt Viattence met een externe vertrouwenspersoon integriteit. Daarnaast kent Viattence een klokkenluidersregeling.

Meer informatie

Cookie instellingen

Onze website maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring. Wilt u de website bezoeken en cookies accepteren?
Lees ons privacy beleid.