Contrast

Klachtenprocedure klachten Wet Zorg en Dwang

Heeft u te maken met onvrijwillige zorg? Bent u het niet eens met de beperking van vrijheid van een cliënt van Viattence of met onvrijwillige opname of verblijf bij Viattence? Maak het bespreekbaar met de betrokken zorgverlener of zijn of haar teamleider. Vaak wordt er in dit geval een passende oplossing gevonden.

Cliëntvertrouwenspersoon WZD

Komt u er met de betrokken zorgverlener en/of zijn of haar teamleider niet uit? Meld dan uw vraag, klacht of probleem bij een onafhankelijke cliëntvertrouwenspersoon WZD. De cliëntenvertrouwenspersoon WZD kan een bemiddelende rol vervullen om uw klacht bespreekbaar te maken binnen Viattence. Viattence heeft twee cliëntenvertrouwenspersonen WZD.

Cliëntenvertrouwenspersoon WZD voor inwoners van Vaassen, Epe, Heerde

Cliënten uit Vaassen, Epe en Heerde kunnen contact opnemen met Edith Vonk, de cliëntvertrouwenspersoon WZD van Adviespunt Zorgbelang.

Edith Vonk

Cliëntenvertrouwenspersoon WZD voor inwoners van Vaassen, Epe, Heerde

[javascript protected email address]
06 – 3064 5236

Cliëntenvertrouwenspersoon WZD voor inwoners van Wezep

Cliënten uit Wezep kunnen contact opnemen met Lonneke Bremekamp, de cliëntvertrouwenspersoon WZD van het LSR.

Lonneke Bremekamp

Cliëntenvertrouwenspersoon WZD voor inwoners van Wezep

[javascript protected email address]
06 – 1558 0547

Klachtenprocedure algemene klachten

Viattence heeft een aparte klachtenprocedure voor algemene klachten.

Meer informatie over de algemene klachtenprocedure

Cookie instellingen

Onze website maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring. Wilt u de website bezoeken en cookies accepteren?
Lees ons privacy beleid.